Skip navigation

Som jag skrev i mitt första inlägg är den här bloggen anonym. Det är inte för att jag inte står för mina åsikter, utan främst för att jag inte orkar med kommentarer och jobbiga frågor från min kära mor. Jag har egentligen inga hemligheter för henne, men det är lite påfrestande att få ett telefonsamtal så fort jag skrivit av mig.

Den andra anledningen är att jag måste se till att inte stöta mig med mina kunder. Visst, jag tror på en öppen dialog, men jag vet inte hur bra det är för affärerna om jag skulle skriva det jag känner på min vanliga blogg (Ja, jag har faktiskt en sån också).

Deeped skriver om lite om handles och nicknames. Han har även en liten frågeställning som jag ska försöka svara på.

  1. Hur skapade du din blogg titel/namn? Eller om du använder en handle/pseudonym när du kommenterar (som jag gör: deeped) – hur fick du den?

    Ärligt talat satt jag bara på WordPress.com och försökte hitta något som var ledigt. Sen plötsligt började Kleerup – Thank You for Nothing igång i iTunes. Och det visade sig vara ledigt.
     

  2. Vad är historien bakom namnet/titeln/din handle?

    Och svaret på det finns i föregående fråga…

One Comment

    • Johan
    • Posted augusti 19, 2008 at 12:15
    • Permalink

    Genom de kassa högtalarna i min bil låter det som ”I wanna bake you muffins”, vilket låter mycket gulligare, så det sjunger jag alltid i stället.


Kommentera

